Massimiliano Faralli has Pop Sonality!


💥¿Quién eres? Soy Massimiliano Faralli, un fotógrafo italiano. Nací en Prato, una ciudad en la Toscana

¿Qué haces? Me encanta la fotografía de calle en el sentido de que me encanta estar en la calle con mi cámara, entre la gente, cerca de la acción, en contacto directo con los personajes. La luz del flash ahora juega un papel importante en mi fotografía.

Influencias e inspiración: Mis influencias son los trabajos de los llamados fotógrafos de acción, que están muy presentes en la escena, los audaces fotógrafos con flash como Gilden, Cohen, pero también Martin Parr y Tunbjork. Me gustan los colores, el uso del flash, las escenas y los cortes fotográficos de estos autores. También estoy muy inspirado y amo la fotografía de moda de Peter Lindbergh, Newton, Guy Bourdin y Richardson.


💥Who are you?  I am Massimiliano Faralli, an Italian photographer. I was born in Prato, a city in Tuscany

What do you do?  I love street photography in the sense that I love to be on the street with my camera, among people, close to the action, in direct contact with the characters.  Flashlight now plays an important role in my photography.

Influences and inspiration : My influences are the works of the so-called action photographers, who are very present on the scene, the bold flash photographers like Gilden, Cohen, but also Martin Parr and Tunbjork. I like the colours, the use of flash, the scenes and the photographic cuts of these authors. I am also very inspired by and love the fashion photography of Peter Lindbergh, Newton, Guy Bourdin and Richardson.

Instagram: fara.massi

Entradas populares de este blog

The Best of 2023, The Pop Sonality Choices. Curated by Seigar.

Top 50 Albums with Pop Sonality of 2021!

🩵 Elise Goyette has Pop Sonality!