🎨 Modesto Triguero has Pop Sonality’


 🩵 @triguero.art has Pop Sonality! 

🩵 Who are you? My name is Modesto Triguero I am an artist, originally from Cuba, I am currently living in the United Kingdom.


What do you do? I use acrylic on canvas, I specialize in portraits and abstract compositions, I also work in ceramics and sculpture.


Influence and inspiration: Since my origins are latin, I have a unique style, reflected in my work, through vibrant colors. My greatest inspiration is my best friend and life partner: my wife.


🩵 ¿Quién eres? Mi nombre es Modesto Triguero soy un artista, originario de Cuba, actualmente resido en Reino Unido.

¿Qué haces? Utilizo pintura acrílica sobre lienzo, me especializo en retratos y composiciones abstractas, también trabajo en cerámica y escultura.

Influencia e inspiración: Como mis orígenes son latinos, tengo un estilo único, reflejado en mi trabajo, a través de colores vibrantes. Mi mayor inspiración es mi mejor amiga y compañera de vida: mi esposa.

🩵

🩵

#popsonality #cuba #cubanartist #cubanart #uk #unitedkingdom #latin #latinart #latinartist #color #colors #wife #lifepartner #mybestfriend #acrylic #canvas #strangerthings #strangerthingsseason3 #netflix #strangerthingsedit #br #september #saturdaynight #popart

Entradas populares de este blog

The Best of 2023, The Pop Sonality Choices. Curated by Seigar.

Top 50 Albums with Pop Sonality of 2021!

🩵 Elise Goyette has Pop Sonality!