馃帾 Nickolas has Pop Sonality!


 馃帾 @nickolagem has Pop Sonality! 

馃帾 Who are you? I’m Nickolas, a black designer and artist from Brazil, I love music and animals. 


What do you do? I make analog collage, write some thoughts and now i’m starting to study ways to mix it with other midias. 


Influences and inspiration: I get inspired by music, scenes i see walking around and moments that I live. A person who inspires me and introduced me to the collage world is Emory Douglas.


馃帾¿Qui茅n eres? Soy Nickolas, un dise帽ador y artista negro de Brasil, amo la m煤sica y los animales.


¿Qu茅 haces? Hago collage anal贸gico, escribo algunas ideas, y ahora estoy empezando a estudiar formas de mezclarlo con otros medios.


Influencias e inspiraci贸n: Me inspiro en la m煤sica, las escenas que veo caminando y los momentos que vivo. Una persona que me inspira y me introdujo en el mundo del collage es Emory Douglas.

馃帾

馃帾

#featuredartist #collageart #collageartist #featurecollage #collageillustration #absurdart #collageclub #collagechallenge #collage_community #collageoftheday #popsonality #cutandpaste #newchallenge #surrealism #surrealdada #surrealcollage #mixedmediaart #collagechallenge2023 #absurdism #collageartists #collage #collageoftheday #dadacollage #undergroundart #surrealism #absurdist_collageclub

Entradas populares de este blog

The Best of 2023, The Pop Sonality Choices. Curated by Seigar.

Top 50 Albums with Pop Sonality of 2021!

馃専 Dimitra Kitsiou has Pop Sonality!