Mabe Tefehene has Pop Sonality!

 


💥 ¿Quién eres? Soy Mabe, nacida en Tenerife, me considero una luchadora con constancia, sensible y empática, en contra de las injusticias y filosófica de la vida. También soy una amante de la cultura, la música, el baile, la fotografía, todo el arte en general.
¿Qué haces? Fui enfermera y nutricionista, pero en un cambio de vida inesperado de 360 grados o más, me he dedicado al cine, a la publicidad, como actriz o modelo. Me gustaría aprender y desarrollarme profesionalmente en el mundo DJ y del arte. 
Influencias e inspiración: Mis principales referentes e iconos en el cine son Angelina Jolie, Julia Roberts, Audrey Tautou y Marion Cotillard. En el arte admiro profundamente a Dalí y a Jackson Pollock. También me ha marcado mucho Florence Nightingale (la enfermera).

💥Who are you? I am Mabe, born in Tenerife, I consider myself a fighter with perseverance, sensitivity, and empathy. I'm against injustices. I'm into the philosophy of life. I am also a lover of culture, music, dance, photography, all art in general.
What do you do? I was a nurse and a nutritionist, but in an unexpected change of my life of 360 degrees or more, I have dedicated myself to the cinema, advertising, as an actress, or a model. I would like to learn and work professionally as a DJ and in the art world.
Influences and inspiration: My main references and icons in the cinema are Angelina Jolie, Julia Roberts, Audrey Tautou, and Marion Cotillard. In the arts, I deeply admire Dalí and Jackson Pollock. Florence Nightingale (the nurse) has also been a big influence in my life.

Instagram: @mabetefehene


Entradas populares de este blog

The Best of 2023, The Pop Sonality Choices. Curated by Seigar.

Top 50 Albums with Pop Sonality of 2021!

🩵 Elise Goyette has Pop Sonality!