Kosmas Emmoglou has Pop Sonality!

 

💥 @kosmasemmoglou has Pop Sonality! 

💥 ¿Quién eres? Mi nombre es Kosmas Emmoglou y soy un fotógrafo artístico de Tesalónica, Grecia.


¿Qué haces? Mi principal problema es la gente. Me interesa la vida y los hábitos de las personas. Mi último proyecto terminado trata sobre la vida de los gitanos que viven cerca de mi ciudad.


Influencias e inspiración: Mi inspiración proviene de las diferencias culturales de los gitanos. Trato de exhibir sus diferentes formas de vida.


💥Who are you? My name is Kosmas Emmoglou and I am an art photographer from Thessaloniki Greece.


What do you do? My main issue is people. I am interested in people's lives and habits. My last completed project is about the life of gypsies who live near my city 


Influences and inspiration: My inspiration originates from the cultural differences of the gypsies. I try to exhibit their different ways of life.

Entradas populares de este blog

The Best of 2023, The Pop Sonality Choices. Curated by Seigar.

Top 50 Albums with Pop Sonality of 2021!

🩵 Elise Goyette has Pop Sonality!