💎 Eirini Angelidi has Pop Sonality!


 💎 @eirini_angelidi has Pop Sonality! 

💎 ¿Quién eres? Mi nombre es Eirini Angelidi, fotógrafa de Grecia.

¿Qué haces? En mi obra de arte me ocupo de la feminidad. Me encanta jugar con los colores y la mayor parte de mi trabajo es analógico.

Influencias e inspiración: Las mujeres me inspiran más, y las décadas de los 60 a los 90. Mi fotógrafa favorita es Cindy Sherman.


💎 Who are you? My name is Eirini Angelidi female photographer from Greece.

What do you do? In my artwork I deal with femininity. I love playing with colors and most of my work is analog.

Influences and inspiration: Women inspires me most and decades of 60s till 90s .My favorite women photographer is Cindy Sherman.

💎

Julia At @photostudio_a_p 

Photographer @eirini_angelidi 

Studio Assistant @stathisstasinos 

Model @juliakrupinska_ 

Agency @ace_models_athens 

Make-up @hermione_alexan_ 

Hair @curlice___

Stylist @raniaspah0 

💎 

Entradas populares de este blog

The Best of 2023, The Pop Sonality Choices. Curated by Seigar.

Top 50 Albums with Pop Sonality of 2021!

🌟 Dimitra Kitsiou has Pop Sonality!