❤️ Chrissa Vogiatzi has Pop Sonality!


 ❤️ @law_and_aesthetics has Pop Sonality! 

❤️ Who are you? My name is Chrissa Vogiatzi and I'm from Greece. Having spent most of my adult life among law books, I accidentally found out that photography was my way to picture the images those books were missing.

What do you do? I see photography as a unique way to celebrate life. To honour all those small things that put a smile upon my face and mostly happen to be colourful, either seen under natural light or my camera flash.

Influences and inspiration: I get inspired by all the colourful details around me, which I may come across by pure chance or create them myself. From a fancy shirt to a humble wildflower. From a rotten strawberry to a perfect dinner table. From my loved ones' weird habits to their warm hug.

❤️ ¿Quién eres? Mi nombre es Chrissa Vogiatzi y soy de Grecia. Después de haber pasado la mayor parte de mi vida adulta entre libros de derecho, descubrí accidentalmente que la fotografía era mi forma de visualizar las imágenes que faltaban en esos libros.

¿Qué haces? Veo la fotografía como una forma única de celebrar la vida. Para honrar todas esas pequeñas cosas que me hacen sonreír y que en su mayoría son coloridas, ya sea vistas con luz natural o con el flash de mi cámara.

Influencias e inspiración: Me inspiro en todos los detalles coloridos que me rodean, que puedo encontrar por pura casualidad o crearlos yo mismo. Desde una camisa elegante hasta una humilde flor silvestre. De una fresa podrida a una mesa perfecta. Desde los extraños hábitos de mis seres queridos hasta su cálido abrazo.

❤️

#color #art #photography #love #artist #instagood #drawing #beautiful #photo #photooftheday #nature #painting #artwork #colors #colorful #design #picoftheday #popsonality #fashion #arte #instagram #style #beauty #illustration #sketch #draw #picture #like #colour #creative

Entradas populares de este blog

The Best of 2023, The Pop Sonality Choices. Curated by Seigar.

Top 50 Albums with Pop Sonality of 2021!

🌟 Dimitra Kitsiou has Pop Sonality!